top of page

PROJEKTAS

TYRIMAS: PRADINUKAI. JAUNESNIO MOKYKLINIO AMŽIAUS VAIKŲ INTERNETO NAUDOJIMO SÄ„SAJOS SU JŲ SOCIALINE EMOCINE RAIDA BEI SANTYKIAIS SU TÄ–VAIS LATVIJOJE, LIETUVOJE IR TAIVANE: TĘSTINIS TYRIMAS

Tikslas

Šio projekto tikslas yra aiškintis jaunesnio mokyklinio amžiaus (8-10 m.) vaikų naudojimosi internetu, vaikų emocinių bei socialinių sunkumų ir tÄ—vų elgesio, arba tÄ—vystÄ—s praktikų, sÄ…sajas tÄ™stinÄ—je perspektyvoje trijose skirtingose kultÅ«rose: Latvijoje, Lietuvoje ir Taivane.

​

​

​

​

​

Projektas vykdomas pagal Bendradarbiavimo tarp Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos, Kinijos Respublikos (Taivano) NacionalinÄ—s mokslo tarybos ir Latvijos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos programÄ…. ProjektÄ… finansuoja Kinijos Respublikos (Taivano) NacionalinÄ—s mokslo taryba (MOST) ir Lietuvos mokslo taryba (LMT), sutarties nr. S-LLT-18-3, 2018 – 2020 metais.

Klausimai į kuriuos ieškoma atsakymų:

  1. Ar ir kaip vaikų naudojimasis internetu siejasi (ilgalaikėje perspektyvoje, t. y. vienerių metų laikotarpiu) su jų socialiniais emociniais bei elgesio sunkumais, bendrai prisitaikymu ir savijauta?

  2. Ar ir kaip vaikų naudojimasis internetu siejasi su šeimų socialiniais demografiniais veiksniais, namų aplinka, tÄ—vystÄ—s praktikomis, apimant elgesį su vaiku bei domÄ—jimÄ…si vaiko naudojimusi internetu; be to, kaip pastarieji veiksniai sÄ…veikauja su vaiko socialine emocine raida bei prisitaikymu?

  3. Ar ir kaip šios sÄ…sajos panašios (skiriasi) trijose šalyse – Latvijoje, Lietuvoje, Taivane, t. y.  koks socialinio kultÅ«rinio konteksto vaidmuo aiškinant šiuos ryšius?

Dalyviai

Projekte dalyvauja beveik 300 pradinio mokyklinio amžiaus vaikų ir tiek pat jų tÄ—vų iš kelių Vilniaus miesto mokyklų. Labai dÄ—kojame visiems projekte dalyvaujantiems vaikams ir jų tÄ—vams bei mokyklų administracijoms už bendradarbiavimÄ….

bottom of page